Gratis verzending > €80

june21jewelry,rings,necklace,earrings,fashion,gold,silver,925silver,stainlesssteel,jewelry,gent,giftcard,gifts,clothing,bags,girlsjewelry,jewels

Gebaseerd op het vertrouwen van 2000+ klanten

VERZENDING EN LEVERING

JUNE 21 Jewelry levert wereldwijd!

Momenteel verzendt JUNE 21 Jewelry elke bestelling boven de 80 euro gratis naar België en Nederland. Voor bestellingen van sieraden onder de 80 euro rekenen wij 5 euro.

Wanneer leveren we?

JUNE 21 Jewelry streeft ernaar alle bestellingen binnen 1 – 5 dagen te verwerken en te verzenden, mits het artikel beschikbaar is.

Wij versturen uw bestellingen van maandag tot zaterdag.

Verzendkosten

De verzendkosten worden tijdens het afrekenen toegevoegd op basis van het afleveradres. De tarieven zijn afhankelijk van het totale gewicht van uw bestelling en worden dus automatisch berekend tijdens het afrekenen (op basis van het land en het totale gewicht van uw bestelling). Gratis verzending vanaf €80 voor de volgende landen

  • België
  • Nederland

We proberen onze bestellingen op werkdagen binnen 24 uur te verzenden.

Let op: de levertijden die bij uw orderbevestiging staan, worden alleen gebruikt om u een basisoverzicht te geven van het aantal werkdagen dat het duurt voordat een bestelling wordt geleverd na ontvangst van uw orderbevestiging, maar dit is zeker niet nauwkeurig. Dank u voor uw begrip dat wij geen invloed hebben op leveringsvertragingen als gevolg van veiligheidsmaatregelen van de douaneautoriteiten, of andere mogelijke vertragingen. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld indien de levertijd niet wordt gerespecteerd. Als de zending niet op tijd is aangekomen, kunnen wij u de verzendkosten niet terugbetalen wegens niet-naleving.

Om de verzendkosten te berekenen, voegt u een product toe aan uw winkelwagentje, klikt u op afrekenen en selecteert u uw land. De verzendkosten voor uw bestelling worden dan automatisch weergegeven.

SPECIALE VOORWAARDE VOOR LEVERINGEN NAAR NIET-EU-LANDEN

De respectievelijke invoerrechten, TVA, douanekosten of eventueel tolkosten worden u bij aflevering van uw bestelling in rekening gebracht. Zie onze Servicevoorwaarden voor meer informatie.

Dank u voor uw begrip dat wij geen invloed hebben op leveringsvertragingen als gevolg van veiligheidsmaatregelen van de douaneautoriteiten, of andere mogelijke vertragingen. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld indien de levertijd niet wordt gerespecteerd. Als de zending niet op tijd is aangekomen, kunnen wij u de verzendkosten niet terugbetalen wegens niet-naleving.

LEVERT U AAN MIJN LAND?

De volledige lijst kan worden gecontroleerd tijdens het afrekenen. Als uw land of regio niet in de lijst voorkomt, kunnen wij helaas nog niet aan uw land of regio leveren. Wij zullen hard blijven werken om in de toekomst landen toe te voegen.
Sommige regio’s of staten zijn uitgesloten van levering. Als u echt wilt weten of het mogelijk is om in uw regio of provincie te leveren, controleer dat dan tijdens het afrekenen.

WELKE VERZENDMETHODEN KAN IK KIEZEN?

Op dit moment bieden wij alleen standaard verzending via lokale logistieke partners. Soms werken die logistieke partners samen met andere lokale distributeurs om ervoor te zorgen dat uw bestelling op tijd geleverd kan worden, zodat het kan voorkomen dat u uw bestelling van een andere koeriersdienst ontvangt.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN BESTELLING WORDT GELEVERD?

Wanneer uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Normaal gesproken heeft u uw bestelling binnen 5 dagen in huis. Deze levertijden kunnen variëren afhankelijk van het land waarin u woont, of zelfs van de regio. Dank u voor uw begrip dat wij geen invloed hebben op leveringsvertragingen als gevolg van veiligheidsmaatregelen van de douane.

MOET IK DOUANE- EN/OF INVOERRECHTEN BETALEN?

Afhankelijk van het land of de regio waarin u woont, is het mogelijk dat bij aankomst van uw bestelling extra invoerrechten, btw, douanekosten of eventuele tolkosten in rekening worden gebracht.

WAT GEBEURT ER ALS IK NIET THUIS BEN ALS MIJN BESTELLING AANKOMT?

De bezorger laat een bericht achter in uw brievenbus waarin staat dat er een poging tot bezorging is gedaan. Dit bericht bevat instructies om contact op te nemen met de vervoerder. Normaal gezien is er een tweede en derde leveringspoging voorzien in de volgende dagen. Na 3 leveringspogingen wordt de bestelling automatisch teruggestuurd naar de afzender.

In sommige gevallen wordt uw bestelling na de eerste leveringspoging bij een plaatselijk postkantoor of pakketwinkel afgeleverd.

KAN IK MIJN LEVERINGSADRES WIJZIGEN?

Helaas is het niet mogelijk uw afleveradres te wijzigen nadat uw bestelling is verzonden. Dus als u geen verzendbevestiging heeft ontvangen, kunnen wij uw afleveradres vaak nog wijzigen.

Wanneer u net uw bestelling hebt doorgegeven en u beseft dat u een fout hebt gemaakt, neem dan contact met ons op via ons contactformulier en geef ons de volgende informatie:

  • Jouw naam
  • Jouw ordernummer
  • Het nieuwe volledige (!) leveringsadres

Wij doen ons uiterste best om de informatie tijdig door te geven aan onze logistieke partner om het afleveradres te wijzigen.

Voordat u een bestelling plaatst, kunt u bij het afrekenen natuurlijk uw afleveradres wijzigen.

IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN, WAT KAN IK DOEN?

Een goede manier om te beginnen is uw tracking link te controleren. Deze zou een actuele status van uw bestelling moeten hebben, zodat u kunt controleren waar uw bestelling nu is.

Houd er rekening mee dat uw bestelling vertraging kan oplopen door veiligheidsmaatregelen van de douane en dat wij geen invloed hebben op vertragingen in de levering.

Als u een verzendbevestiging hebt ontvangen en u hebt het gevoel dat uw bestelling niet binnen de aangegeven levertijd is geleverd, neem dan contact met ons op via ons contactformulier en wij zullen een onderzoek instellen bij onze logistieke partner. Dit kan enkele dagen duren en een terugbetaling of vervangende zending kan pas na dit onderzoek of na 30 dagen worden uitgevoerd. Het duurt even voordat de status van de zending op het bovenstaande adres correct wordt weergegeven.

Voordat u contact met ons opneemt, moet u ervoor zorgen dat u de recente status van uw bestelling op de tracking link heeft gecontroleerd.

You are visiting the June 21 website

Location selection allows June 21 Jewelry to deliver to you the best services with respect to your localisation.

U bezoekt de website van june21

Locatie selectie laat June 21 Jewelry toe om u de beste diensten te leveren met betrekking tot uw lokalisatie.

Product title is toegevoegd aan uw winkelmandje
Product title
€29.00